har inte skrivit på ett tag..

jag har inte kunnat skriva så mkt har varit upptagen med andra saker men de kmr några bilder från både idag och från några veckor sedan, snart..

 •först så har jag "gjort" nya naglar under domhära veckorna som varit..
•jag och michaela har webbat lite grann.
•vi hade typ inget att göra på rasten så då la vi oss på golvet och latade oss typ i 20-15 min, såg inte så bar ut på bilderna men ändå :P
•när jag sov hoss michan så såg vi först en film sen så spelade vi wii och massor av annat. tex att göra hennes katt "fin" ;P
•sen så var jag och några andra på stan....
•ida så kollade jag vad man kunde ha för ramar osv på min mobil..
hehe, bara en test bild som felicia tog med sin nya kamera.














------------------------------------------------------------------------------------------------->












--------------------------------------------------------------------------------------->








--------------------------------------------------------------------------------------->




---------------------------------------------------------------------------------->








----------------------------------------------------------------------------------->




 










------------------------------------------------------------------------->




---------------------------------------------------------------------->

♥ //sofi, och andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0