tisdag

idag så har jag varit på skola som vanligt.Jag och dom andra i min grupp hade hål en och en halvtimma medans michaelas grupp hade NO, på hålet så for jag hem till felicia och lämnade läxor för hon var sjuk sen så for jag hem..

Efter skolan så gjorde jag inte så mkt, gjorde lite läxor och kollade på några kort sen jag var liten och ett kort där det ser ut som om att jag nästan hade svart hår på i 6:an(kommer en bild under), och sen nu när jag satt vid datorn såg jag några kort på när jag hade kalas (kommer en bild under) jag hade just blivit sol bränd dagen innan så jag var as röd den dagen och det gjorde sa ont,de kan jag lova och det var i augusti...



men nu så ska jag  gå puss heeej! //sofi





haha, jag var ganska nöjd med mobilen det syns;)och röd var man också


det här är kortet som det ser ut som om att jag har nästan svart hår fast det är egentligen mörkbrunt elr var,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0