Nu börjar de bli kallare ute!


Lite bilder för några dagar sen och idag :)
                                                                                  

jag och michaela tog en promenad till okq8 istället för att ha idrott,för båda var förkyld,så då tog vi kort på båda..






samma ställe som förra bilden var på.


FY FAN VAD TRÅKIGT ATT UTVEKLINGS SAMTALEN HAR BÖRJAT IGEN







Felicia provade ta ett kort på min mobil med en ram och då blev det såhär,fast med färg men orkar inte lägga in den med färg på..



 puss på er ;*



hade bara lust att ta kort på våra ringar...,




Min kusin Mimmi fyller 6år där/sofi




 Fin bild va ;)





©Michaela och sofi


Kommentarer
Postat av: fanniie

fina bilder! mitt namn! ;)

2009-09-28 @ 19:11:54
URL: http://smellslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0