skriven av sofi,, lite om helgen

hej nu är det söndag och imorgon så är det skola som vanligt,
i helgen har jag varit i nordmaling och michaela följde med mig dit.
Det finns inte så mkt att säga om helgen förutom att på första dagen vi var där for vi ut till korptjärn som inte ligger så längt bort från nordmaling,
på kvällen grillade och tände en egen eld, och senare så såg vi på en film för det gick inte att göra så mycke när det är vid 10 tiden...

Nästa dag så fick vi skjuts in till nordmaling av min pappa sen så for han tillbaka efter han släpt av oss hemma hoss han, senare på kvällen hade vi inte så mkt att göra så vi gick runt på gatorna och sen så när vi hade jätte tråkligt så skulle vi komma på något att göra och då råkade vi bara ta blomkrukor och slänga iväg (hoost!)
fast det tog en stund för oss att komma på något så det blev den saken iallafall,
 
Idag så for vi till rundvik och kollade där och sen så hälsade vi på min faster och hennes barn ( min kussin) sen så for vi hem till umeå igen

kommer bilder nedanför från helgen..

     




Kommentarer
Postat av: Simon Jonsson

Men varför sa ni inget, jag va ju i rundvik typ nästan där dåååå :( det heter skatan så ni vet :]

2009-09-14 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0