fredag,lördag och söndag//skriven av sofi

hej,på fredan så gjorde jag inte så mkt, var med kompisar och var på ett disco på hartan till ungefär kl.11 och senare så sov felicia över hoss mig (bilder nedanför)

på lördan så for vi på stan och då köpte jag en skjorta och ett linne (bild nedanför) och sånt sen efter en halvtimme så kom Michaela på stan och då så hade hon redan köpt några hårspännen sen så for vi hem.
När vi var hemma så for jag och felicia till affären och köpte lite saker sen så for vi och hyrde en film som heter just like heaven, den var bra, (haha, jag råkade öppna en flaska och då så var den skakad så jag fick över mig typ halva drickan ;) )

och sen på söndan så for vi och lämnade igen filmen som vi hade hyrt och sen så var vi mest inne hela dagen vi blev så lat efter flera dagar som vi hade hittat på saker så jag for hem tidigare än vanligt nu på kvällen för att ta det lungt// kram sofi


Lördag:var på stan köpte en skjorta på rut och linnet också,





Fredag: ganska lite luft där inne så alla gick ut stup i kvarten annars så var det roligt där





Fredag: inte så många som dansade så man kunde bara dansa hur som helst på discot


Lördag: flaskan och drickan gjorde så jag blev över blöt,,



Fredag: hade lite tråkigt så tog ganska många kort den dagen,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0