R.I.P Frida paulsson

var inne på på en sida och då såg jag att det var jätte många som kände frida paulsson.. och som saknade hon sjukt mkt, här är några texter som dom har skrivit till en bild på hennes sida:
och sen så är det ganska många som har gjort videos om hon på youtube.com om ni ska söka på en sån video så ska ni söka på R.I.P Frida paulsson



Mallis_
igår 17.51
du vackra människa vrf lämnade du oss? :( <3
 
Gajje
igår 17.11
vila i frid :(
 
joohhanna_
igår 17.02
vila i frid.
 
toxiic
igår 16.52
rip :(
 
AnderzzonL
igår 16.30
R.I.P, :(
 
chokladkakan
igår 16.22
rip :(
 
Noorth
igår 16.19
13? vars fan e världen påväg...! Vila i frid!.
 
Lajjan
igår 16.06
R.I.P :'(
 
ADD
igår 15.40
Vila i frid! 13 år bara..helt sjukt...
 
Het
igår 12.33
R.I.P :'(
 
penispuss
igår 11.24
R.I.P frida älskling<3
 
spiderpig
igår 07.22
vila frid :'( R.I.P
 
lillbenjamin
igår 06.22
R.I.P :'(
 
Ness
igår 01.55
Jag älskar dig frida..
Tack för alla fina stunder tillsammans med dig.
Ingen kan ta dom ifrån mig!
Hittade just en nalle som jag fick av dig för några år sedan..
Du hade skrivit på den Frida<3Ness, och spray din parfym, och den doftar ännu dig..
Jag finner inga ord,tårarna rinner ner från kinderna, varför gumman varför?
Kom ihåg en sak, jag kommer alltid att älska dig!<3
 
mathildemedm
i onsdags 23.06
vila i frid..
 
IceHeart
i onsdags 22.16
Knr dig inte men ändå R.I.P!
Stackars alla som mist dig :( :'(

Kommentarer
Postat av: En apb:are

det som stå längst ner har jag skrivit!

2009-10-23 @ 21:58:36
URL: http://smaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0