lite om helgen från fredag till söndag ;) inlägget är skriven av sofi

Fredag: på fredan så var jag och alla andra på skolan som vanligt sen efter skolan så for jag hem och packade klart och fikade för att jag skulle till min pappa i nordmaling och sen så väntade jag på att en kompis som skulle ungefär en timma efter mig den veckan, sen när hon slutat så for jag och Jessica (min kusin) och hemtade hon hemma hos hon, och då var vi påväg till nordmaling och när vi var framme så gick vi först upp och packade upp sen så åt vi pizza och senare så for jag och Felicia ut och gick runt och efter en stund så hade vi typ inget att göra så vi försökte smälla en smällare :P fast första gången gick det inte bra sen så gick de bra :)
ungefär efter en timma ungefär vid 8-9 tiden så skrev vi till en kompis att komma till skolgården och de gjorde han... :) och då så gick vi först runt och pratade sen så gick vi in på ugt där och då så såg jag och felicia en från lägret som vi var på i somras,vid kanske 10 tiden så gick vi in för det blev jätte kallt där..

jag och Felicia fick lov att gissa vad ett sms som en hade skickat till mig skulle betyda och vi fick det till: ..... kiosk
ni vill hels inte veta vad det första ordet var  :P

och sen så hittade vi en fin mask som vi har tagit kort på så ni får se under :)





hade så tråkigt så jag tog kort i kilen :)



vi hade sa mkt packning




hehe, :]




Lördag:
på lördan så gjorde vi inte så mycke vi gjorde pannkakor och sen var vi ute och gick så vi gick till min kusin robbin´s grav och tittade lite för det var ett tag en jag var där, efter de så var vi hos min faster och fikade,såg på tv och senare vid 9 tiden så gick vi hem och såg en film, de ända problemet var att det fanns inget ljud på Felicias bärbara dator så vi fick se utan ljud, det var långtråkigt så jag somnade typ efter 5 sek och sen vid halv 1 tiden så hade felcia vaknat till och väkte mig så jag kunde lägga mig och sova i min egen säng :P






han blev bara 19 år saknar dej Robbin   :(























du ska veta att du är både älskad och saknad Robbin








Älska mig mäst när jag förtjänar det minst för då behöver jag det bäst :)







hehe, in pannkaka:]













hehe, var bara tvungen att ta ett kort för att den var så söt :]



här är en bild från filmen vi såg :P



Söndag:
på söndags morgon så började vi packa ihop våra saker sen så for vi ut till Jessica min kusin och kollade på huset hon och hennes kille hade börjat bygga på och sen lite senare så fick vi fika där...

ungefär vid kl.2 halv 3 så for vi hem till nordmaling igen och köpte tuggummi och vi hämtade Felicias kude hon hade glömt hemma hos min pappa sen så gjorde vi inte så mycke for hem och började packa upp och åt sen så for jag till Felicia och dom hade besök de var hennes kusiner Rickey och Leo och deras föräldrar och dom hade fått en hundvalp som don hade med sig, den var jätte söt :]
sen så for jag hem och såg på tv sen så har jag inte gjort så mycke, jo juste gå in på denhära länken :

www.gratis1.nu/?ref=kroon96























fin min Felicia har ;P



 hejdå,kram sofi :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder:)

2009-10-18 @ 13:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0