svara: vad tycker ni om texten?







jag känner mig inte som den där perfekta,söta tjejen som alla tycker man är för de mesta, jag känner mig bara hopplös och kan inte göra så mycke åt sakerna som händer ,allt bara faller på sin plats när de vill,
alla känner väll igen att dom nån gång haft de svårt... och sånt brukar följa med en hela livet ut, de spelar ingen roll hur mycke man försöker glömma de och så äre med vissa kompisar elr någon man nyss har träffat,man vill inte glömma den första gången man träffat personen  elr så kan de vara så att man bara vill lämna personen men då är de nått som gör så att de är svårt och då stannar man kvar hos den personen, och ibland vill man inte släppa taget, men man tänker att förr elr senare måste jag de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0