skriven av sofi

Idag har det varit skola som vanligt och det var lika tråkig som alltid, Efter skolan så åkte jag och Michaela till stan fast det var tänkt att vi skulle vara med Felo men hon orkade inte fara på stan så vi for ändå.
Det första vi gjorde när vi var på stan var att kolla på ett kort till Michaelas farmor som fyller år och som hon skulle till sen med sin familj, sen så när vi hittade ett kort som var bra så åt vi på subway, det var gott men den hära gången var det söligare änn dom andra gångerna :P
Och sen så pratade jag med en kompis i mobilen för att både Michaela ville att jag skulle ringa och för att jag hade lova han att ringa idag så jag gjorde det,
 
det vi köpte på stan var:

*Mascara
*Nån typ av ögonskugga(vet inte vad det är för det var inte jag som köpte den)
* Nagel sak( nån typ av blommor man her på nagalrna)
*nagelack
* och något mer men har glömt bort vad det var


 Kanske kommer några bilder från idag! :)

// s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0