hej alla!

Idag när jag och michaela skulle på stan så han vi inte vara där så länge för att min pappa skulle komma och hämta mig i umeå så vi han typ bara vara där på stan en halvtimma men jag hann köpa någonting iallafall
det var en rosa tunika köpt på Only för ca250kr/st, sen efter jag hade köpt den så började vi fara hem.

När vi var hemma hoss mig igen så gick vi in på datorn en snabbis och började lägga in en bild som ni kanske har sett, Och sen så sa vi hejdå till varan och sen för jag till Nordmaling.

När jag var framme i Nordmaling så kom det en liten unge och  frågade när han skulle få en gammal cykel
som jag inte kunde ha längre och som pappa hade sakt att han kunde få.

När jag var på väg in i trapphuset med min väska så såg jag ett löv på fönstret, så jag tog lövet och då såg jag att det var bajs under så då spolade pappa av rutan, så det är inte kvar längre... troligtvis så var det människobajs(USCH!!!!!!!!) för att det finns ingen som har en hund i närheten, så den personen måste varit välldigt full.

många kramar från Sofi och Michaela
:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0