15 oktober

hej alla, idag så hade jag och michaela jätte roligt med maten på skolan det var fisk och potatis och om man ville ha så fanns det blåbärs soppa, och då så mosade jag potatisarna och sen så hedde i lite blåbär och efter de så fick typ ingen av oss lust att äta längre :P
Och sen på sista timmen så hade michaela och jag gjort en egen tekning som hette Godislandet. vi hade gjort klart alla uppgifter som vi skulle göra så då gjorde vi en egen tekning och sen så hade Michaela tappat sin skåp nyckel  så då letade vi överallt, men tillsist så såg vi att hennes nyckel var i inne hos vakmästaren... så vi gick dit och fick tillbaka nyckeln som tur var./sofi och Michaela

senare på kvällen så såg jag på en film med en kompis och då så såg vi she´s the man. den var jätte rolig och bra:)/sofi

Och imorgon så blir de skola sen så ska jag,Michaela och några andra till övik och typ gå i stan där och bada det ska bli jätte roligt.. :)

skriver säkert något på söndag Kram sofi och Michaela










visst de ser gott ut med grubbe maten (elr inte, får rysningar bara av att titta på bilden) alla hatar typ maten för det är typ fisk två gånger per vecka och sen så är de typ alltid potatis som är stenhård



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0