olika låt tips för olika "låt smaker"
Erik Hassle - Don't Bring Flowers
Michael Bolton - Forever isn't long enought.
La Roux - I'm Not Your Toy
Tiger Lou - You Can't Say No To Me
blink182
U2 - with or without out you
Matt nathanson - Angel
Lego's Offspring - She's Got Issues
John Mayer - Wherever I Go
Crush- David Archuleta
Slightly Stoopid - Collie Man
"Crazy for this girl" - Evan and Jaron
ELOV o BENY - Singel o sökande
One Republic - All we are
Mario Kart - Love Song
VA I HELVETE - Orian
Tomas Halberstad - Travel as I Wait
KiD CUDi- THE PRAYER
Flipsyde - When it was good.
James Morrison ft. Nelly Furtado - Broken Strings
Espen Lind - Unloved
The Veronicas - Untouched
Tracy Chapman - fast car
Love hurts - Nazareth
The Fray - You Found Me
James Morrison- This Boy
John ME - Love is my drug
Mgmt - Kids
Kings of lions - Use somebody
Flipsyde - No more
Hellogoodbye - Here In Your Arms
PaceWon and Mr. Green - Children sing
Erik Hassle - Bump in the Road
Almost Lover - A fine Frenzy
Kings Of Lions-Sex On Fire
Teddybears - Get Mama a House
Paper Planes - M.I.A
Timo Räisänen - Sweet Marie
Hilltop Hoods - The Nosebleed Section
8 Steps To Perfection - So damn pitful
Lifehouse - Everything
Miley Cyrus - The climb
Milow - Ayo Technology
Ane brun - True colors
vilken låt var bäst?
De var alla låtar för denhär gången kram sofi
Kommentarer
Postat av: Evelina
Erik Hassle , John ME<3
Postat av: Anonym
Erik Hassle - Don't Bring Flowers<33
Postat av: Anonym
Miley Cyrus - The climb<3
Postat av: hanna
Flipsyde - When it was good
den är bäst:)
Postat av: Anonym
den sista låten är jättefin :)
Trackback