men felo :P

Seriöst hur fan kan man vara så glömsk. Satt längst bak och åkte buss hedde ner väskan på golvet. Gick ut ur bussn och började gå på stan utan väskan. Som innehållde pengar, kläder, smink. Och det här är inte första gången jag gör det här heller, hah. Kom på det när vi kom ut ur Monki i Up2 för Johanna började prata och då tänkte jag på pengar och frågade mig själv vart fan är min väska!? Helvete då hade jag glömt den på bussn. Jag fick panik. Kändes som om jag skulle svimma. Gick till Vasaplan in där man kan fråga och dom kunde inte göra nåt utan jag skulle gå in i nån annan buss och så skulle busschaffören ropa till den bussen jag åkte och fråga om dom hade hittat en väska. Han på den bussn svara inte. OMG! Mina pengar typ 1500 spänn!! om man räknar med presentkort också. Och allt smink! Vi var tvugna att vänta tills den bussen kom tillbaka. Började gråta, så Johanna köpte en Twix och en Stickers och så började vi tröstäta, för Johanna tyckte så jävla synd om mig och börja typ gråta också. gumman<3 Men sen fick jag tillbaka min kära väska och börja typ gråta glädje tårar..
 //felicia, (felloa.blogg.se)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0