har komit hem nu..

idag på morgonen så hade vi slöjd och då så kom en av våra rektorer till klassrummet och sa att det var en som heter Frida Paulsson hade tagit livet av sig igår och hon var 13 år. dom som ville dom skulle ha en   tyst minut senare på dagen och hela dagen så har det gått skedjebrev till nästan alla nu, ´vila i frid Frida Paulsson.:( på  provet idag kom det några kopplings scheman man skulle göra sen så var det hur åskan kom


och sen så har jag kollat runt klite på bloggar,sen så igår när jag hade pluggat till provet så var de frågan om varför håret ställde sig upp om man gnuggade en ballong mot huvudet och då hittade jag en bild som ni kan få se:

hihi, så söt :]



sen så har jag hittat en hel del andra saker som jag skulle lägga ut men orkar inte,men det kommer en bild på en sak vi hade på No:n för någon dag sen... de var den som  jag inte fattade så mkt av :P





måste gå nu pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0