torsdag,fredag

Torsdag: i torsdags så gjorde jag inte så mkt var på skolan och då märkte jag  och en kompis att man kunde gå in i ett skåp och stänga skåpet sen och låsa så personen som var i skåpet inte kunde komma ut, och sen så var vi uppe på skåpet sen senare på dagen så var felicia hos mig och hon åt hoss mig och då gjorde vi pannkakor :P








       

Hehe, det var bara jag som kunde steka pannkakor :P


©Sofi





Fredag:
idag så har vi inte gjort så mkt, varit på stan och då köpte michaela vantar och sånt sen så träffade vi Sanna och Linnéa och gick runt med dom en liten stund...

senare på dagen så for vi på bio och såg the ugly truth den var bra och rolig :)






♥puss hej!♥
©Michaela och sofi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0