R.i.p Frida ;(

inte för att jag kände hon men det var dom i min klass som kände hon och jag bryr mig även fast jag inte kände hon,,fick nyss veta att det var Fridas familj som var inne på hennes sida, dom skrev:

så alla vet så är det fridas familj som är inloggad på fridas användare ingen annan.
nu vet förhoppningsvis alla det så att ingen frågar nå mer.
vila i frid älskade syster, dotter och kompis<3


saknar dig sjukt mkt frida ska du veta,
det känns redan tomt, eller det känns som att
du bara är borta ett tag men att du snart kommer hem..
vila i frid älskade syster,<3
/ victoriia

jag saknar dig som fan och jag
hoppas att du är på en bättre plats nu.<3
/mikoo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0