hej alla!

jag vet inte hur jag orkar skriva så mkt, jag undrar och har undrat de ett tag men de kommer inget svar men de kanske är för att jag inte har något annat spec, för mig :P
idag så har michaela sprungit runt för hon har varit så glad över att hon ska få en katt idag eller imorgon :)
idag så var det jag och min grupp som fick stanna kvar medans den andra gruppen har hål, på No:n så höll vi på med något med volt att göra, hörde inte så mycke om vad vi skulle göra så jag orkade inte göra de dom andra gjorde  (  det är ju ingen ide att göra saker man inte äns kan göra, tycker jag iallafall)
sista timmen så hade vi matte och jag är i en annan grupp med typ 8:a andra personer och då fick vi sluta tidigare än alla andra på sista timmen det var askönt :)
fast när jag kom hem var det ju bara att plugga till två prov jag har vi veckan ett no prov och ett matte prov, så jag taggar inte imorgon när vi har matteprovet :( men får se hur de går och sen vid 8 tiden så var jag med Linnéa och Sanna och vi var på hartan, vi gjorde inte så mycke...
ska dra nu hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0