trött igår :]

haha, igår så fick jag veta att jag somnade jätte tidigt jag hann bara att göra läxa och äta sen så satt jag mig vid tv:n och såg på tv och sen så somnade jag bara och då var kl. 6 och sen så väkte mamma mig och sa att jag kulle lägga mig och då var klockan ungefär vid 11 tiden,Om man är trött så är man :] 




idag på skolan så hade vi fys fast de var inte så många som var med, och då så skulle vi ha en tävling och de var om hur länge man kunde stå i 90 grader mot en vägg och då kom jag och Emma på 1:a och 2:a plats de var jätte jobbigt och michaela kom 3:a, jag och Emma stog ungefär mot väggen i 4-5 min men på slutet så var de så jobbigt så man skakade jätte mycke och då skulle michaela få mig att stå kvar och då frågade hon tex


om vad jag skulle göra i helgen och då svarade jag att jag skulle vara med hon och då frågade hon vad vi skulle göra och då svarade jag att vi skulle se på en film, baka, reta hennes lillasyster för vi skulle vara barnvakt,sen så ska vi vara ute och ha snöbolls krig fast de inte finns snö ute och sen så frågade hon vad sista timmen på onsdagar var och då fick jag hjärn släpp och kunde inte tänka alls och svaret var dans såklart :P 



Lite senare så ska jag till hartan med Sofie de är typ nån tävling där ikväll kram sofi.


          


                                                                                                                   


när jag var liten :]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0